Generația Z alege valorile financiare comune în locul atracției fizice la un partener. Acest lucru reiese dintr-un nou studiu realizat de Northwestern Mutual, care a chestionat 2.740 de adulți din SUA. Generațiile mai tinere sunt mai predispuse să discute despre bani la începutul unei relații.
Generația Z și milenialii se gândesc la finanțe înainte de a se angaja într-o relație serioasă, în timp ce tinerii amână din ce în ce mai mult momentele importante din viață din cauza creșterii costului vieții, potrivit unui nou sondaj citat de Insider.
Studiul „Planning & Progress 2023″ al Northwestern Mutual a chestionat 2.740 de adulți din SUA, între februarie și martie, cu privire la modul în care abordează finanțele în cadrul relațiilor.atea financiară în fața compatibilității fizice și intelectuale.
Compatibilitatea financiară a fost deosebit de importantă pentru Gen Zers, aproape jumătate – 49% – spunând că este mai importantă decât compatibilitatea fizică și spirituală.
De asemenea, 41% dintre cei din Generația Z au declarat compatibilitatea financiară mai importantă decât compatibilitatea în ceea ce privește stilul de viață și interesele.
De asemenea, sondajul a constatat că 32% dintre cei din Generația Z și 40% dintre mileniali cred că discuțiile despre bani ar trebui să aibă loc înainte ca relația să devină serioasă.
Între timp, 72% din toate generațiile au spus că această discuție trebuie să aibă loc „cu mult înainte de căsătorie sau de a locui împreună”.
Mai mult de o treime din Generația Z și 42% dintre mileniali au declarat că finanțele reprezintă o provocare semnificativă sau cea mai dificilă problemă cu care se confruntă, în timp ce doar 17% dintre cei din generația Boomers spun același lucru.
Tinerii sunt mai neliniștiți în privința banilor decât generațiile anterioare, deoarece costul vieții a crescut substanțial în SUA, iar acest lucru are un impact asupra modului în care abordează relațiile.
Un sondaj Deloitte din acest an a constatat că peste jumătate din generația Z și milenialii trăiau de la salariu la salariu, ambele generații clasând finanțele drept principala lor preocupare.
De asemenea, sondajul a constatat că generația Z și milenialii cred în mare parte că obiective precum deținerea unei case și întemeierea unei familii sunt inaccesibile sau imposibile.